Our students and families are offered a school bus service with 20 routes through different areas of Madrid and its northern suburbs. The service is contracted with companies that offer us quality, safety and reliability, as well as strict compliance with current school transport legislation.

We have an SMS alert service to inform families of any impacts that traffic may occasionally have on the routes.

Below is a schematic showing our routes which, although it does not include all the stops, serves as a guide to the route taken by each bus.

Transporte

ROUTE 1: Glorieta Mar de Cristal – Gran Vía de Hortaleza – Arturo Soria nº 246 a 334 – (Pinar de Chamartín). Ana de Austria.

ROUTE 2: José Abascal 2 – Santa Engracia – (Soto de la Moraleja) – C/ Azalea – Paseo Alcobendas.

ROUTE 3: Arturo Soria – Corazón de María – Av de Burgos – (Encinar De Los Reyes) – Pº De Los Parques – Camino Viejo.

ROUTE 4: Narváez – Velázquez-(Encinar De Los Reyes) – Damaso Alonso.

ROUTE 5: Arévalo Lara – Av. Machupichu – Fernán Núñez.

ROUTE 6: Indalecio Prieto Esq. C/ de los Peruchos – Francisco Silvela – Fernán Nuñez.

ROUTE 7: Gran Vía de San Francisco – C/ Canarias – Dr Esquerdo – Sainz de Baranda.

ROUTE 8: A.Rodríguez Castelao – Valle de en medio – Costa Brava – Marbella.

ROUTE 9: Glorieta del Valle del Arce – Franco Rodríguez – Alberto Alcocer – Fernán Núñez.

ROUTE 10: Av Pablo Iglesias – Cesar Manrique-Melchor Fdez Almagro – (Encinar de los Reyes) – Carretera del Mediodía – Padre Arrupe.

Transporte

ROUTE 11: (Fuente el Saz) – (Alalpardo – Mirabal) Aldebarán – (Algete)-C/San Roque.

ROUTE 12: Ginzo de Limia – Julio Palacios -Arzobispo Morcillo – (Urb Tres Olivos) – Caballero de la Mancha.

ROUTE 14: Barajas (Av de Logroño).

ROUTE 15: (Sanchinarro) – Av Pi y Margall – María Tudor – (Soto de la Moraleja) – Camino Nuevo.

ROUTE 16: (Colmenar Viejo) – P del Redondillo – (Tres Cantos) – C/ de la Iglesia – Av del Parque – Av Tarragal.

ROUTE 17: (El Molar) – (San Agustín del Guadalix) Av de Madrid – (Ciudalcampo) – (Santo Domingo) – (Club de Campo) – Paseo Juan de la Encina – (Fuente del Fresno).

ROUTE 18: San Sebastián de los Reyes: Pl. de La Independencia.

Alcobendas: Manuel de Falla -Paseo de La Chopera.

ROUTE 19: (Las Tablas) Isabel Colbrand – Santo Domingo de la Calzada – C/ Valcarlos.

ROUTE 20: Av/Quiñones – Av de la Sierra – Av/España.

SECUNDARY EDUCATION ROUTE: Paseo de la Castellana – Bernabéu.

More information about Colegio Base
Our Centers